Otursdag?


Jag har faktiskt en gång i mitt liv fyllt år fredagen den 13e och eftersom jag fyller den 13 då har jag ju stor risk att få denna dag som födelsedag flera gånger!:O. Jag tror inte på det där struntet om att det är världens jäkla otursdag!.. I och för sig är inte denna dag slut än? Får väl se vad som händer=)

Jag hade velat åka och se  filmen fredagen den 13 ikväll men eftersom vi här borta är sååå efter med biopremiärer går inte den ikväll?! Vad är det för mening att ens visa den då om man inte får se den just denna dag?. Nä det blir ingen bio idag för jag är sååå pank. Innan var jag hos Linda på en fika=) trevligt! Sedan var jag på gymmet, men utan mina 2 buddies!.. attans att vi inte har prickat in en enda dag i veckan vi kunde gymma ihop, wellwell, snart ny vecka!

Idag är det fullt upp. Det är inget jag gillar men eftersom jag inte har varit alls effektiv med skolarbeten i veckan får jag helt enkelt ta tag i det idag och resten av denna hemska helg.

Nu ska ja föna håret och sedan skjutsa ner Pelle till stan!=)


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0