Fulländad dag

Vilken mysdag det har varit idag!.. runt 12 åkte jag hem till mamma och hälsade på en stund och sedan tog jag med henne hem till mig=) Vi skulle ha en sådan där kallad mor och dotterdag som jag själv tycker blev oerhört lyckad och det vet ja att du med tyckte mamma:D Vi åkte och köpte lite nyttiga frallor och gjorde riktigt goda mackor, Det är gött att vara i alla fall lite nyttig nu såhär efter en helfet period nu under julen!.. blä, snälla ändring på det!

Efter det så blev det lite prat och det var nästan som ett litet symöte här på karlslättvägen 9b! alla är inbjudna!.. varghe vekka åhret omh! njaa, men jag sydde lite knappar och mamma stickade=)

Detta behöver jag verkligen göra om känner jag!..jag vet att jag ofta tjatar om att man oftare borde göra saker men detta menar jag=) så kul det var att bara va!

Nu väntar mackor på mig i ugnen!.. se ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej.

Jo det kan jag ju hålla med om, men tyckte hösten var riktigt jobbig också faktiskt. Du fixar det säkert lätt iallafall :)

2009-01-05 @ 11:38:54
URL: http://malincarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0