Hej underbara balklänning!

Nu har jag äntligen fixat balklänning! Fan vad underbart det är=) Och om du trodde att du skulle få se den så kan du glömma det;) Man får inte se den innan Balen! Förutom kaljo, mamma och självklart Marie som var med när jag köpte den. Jag var först på Isabellas festmode och hittade 2 st jag verkligen kunde tänka mig men eftesom det finns fler ställen man kan hitta snygga klänningar på så avvaktade jag. Det var tur att jag gjorde det för precis när jag skulle gå därifrån kommer en tjej från skolan och ska hämta en likadan fast en lila! nejnejnej! Min var grön och mycket finare men nej till att ha en likadan klännig som någon annan på balen 2009 här i ulricehamn. That´s a big NO NO!

Den sitter år upptill och är stor nedtill. Låter ju som vilken klänning som helst iofs men jag verkligen älskar den! Färgen är helrätt för mig=)

Igår var vi ju på filmen Valkyria! INGET att rekommendera. Den sög så hårt att jag somnade på bion... iofs kan ja lätt somna framför en film men då är det hemma, inte på bio haha. 

Hela dagen har jag kört och kört men det var det värt! Klänningen var på halva priset. kostade egengligen 7000! Vilket kap=).

Mamma och Lillit var precis här och kollade på den och mamma gillade den nog lika mycket som jag. Philip blev glad när mamma kom.. haha han är sååå söt=) Vi hade en liten photoshoot och jäklar vilken linslus du är;)

   

Jag filmade även ett litet inslag med honom i och han flörtade fan med kameran haha;) vet inte om ja kan lägga upp den utan att behöva youtuba den;P.


Käka mums och fetta sig ikväll!


Puss♥




Kommentarer
Postat av: Mli

Nice Elin :D

jag ska snart iväg o fixa min klänning också:)

och tur att du sa att valkyria sög då slipper jag kolla:P

2009-01-31 @ 20:26:40
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0