Jag ska aldrig mer...

Gårdagen var galen! På dagen var det hellugnt, jag och Linus grejjade lite med bilen men sedan bar det hemmåt för att göra sig iordning inför Pelles fest. De som känner mig vet att jag helst vill ha typ 5 timmar på mig att gå runt och fixa hår och smink men igår fick jag 2 ynka timmar på mig och då skulle jag hinna duscha med...Ursch, sån stress gillar inte jag. Däremot var det kul hos pelle när vi väl kom dit=) Pelle hade Michaela och 2 av hennes kompisar plus Kronis då. Sedan var ju självklart syrran och hennes pojkvän där.

I present från oss fick han ett silverarmband. Sviiiinsnyggt!


Smutsig spegel du har brorsan;) Såhär såg jag ut igår i alla fall.

Självklart blev det utgång med och det var helgalet. Det dracks ju inte lite öl och dansades inte lite haha, men det är sådant som krävs för att göra Pluto i Ulricehamn roligt haha. Träffade Mikael, Marcus och deras polare med, det var kul=) Däremot får ni fan ta och sluta snacka skit om min sköldis killar!!:O

Men... helvete vad jag fick ett bakslag sådär dagen efter. Inte tänkte jag heller på att ja skulle upp tidigt för att åka och fira marie som fyllde i tordags. Spydde som en liten gris och fick verkligen kämpa för att ens komma upp ur sängen! Det är då man tänker " Aldrig mer dricka".. Men dum som JAG är hinner man glömma det tills nästa gång man ska ut. Vi är ju lixom människor, fan varför ska man aldrig lära sig?! Tycker fan synd om er Kalle och Marie som fick hem ett bakisvrak.

Fattar inte hur en del kan gå ut varje helg sådär.. usch!


Hela dagen har gått åt till att försöka komma på benen och få bort bakfyllan, har inte riktigt lyckats än. Har väl sett sisådär 4-5 jävla Top Model program. Visst de är roliga men fan inte så kul!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åkte du bil dit? :/

2009-01-25 @ 19:57:54
Postat av: Elin

Bil dit? till marie? Jag åkte med brorsan

2009-01-25 @ 20:03:08
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: petra

He he, din stackare :( Det är aldrig skoj att bli bakis, det slår aldrig fel när man har något inplanerat dagen efter. Jag mådde fint idag :)

2009-01-25 @ 20:25:37
Postat av: Elin

Ja, det suger!. fyfan jag vill inte festa nu på ett tag haha.

2009-01-25 @ 20:27:42
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nästa helg har du redan glömt bort dagens illamående. Då vill du säkert parta igen :) he, he

2009-01-25 @ 20:37:51
Postat av: petra

Upsi, glömde visst skriva i att det var jag på inlägget tidigare : )

2009-01-25 @ 20:39:19
Postat av: ida

Stackare, men det var värt det elelr?? :D

2009-01-25 @ 21:45:24
Postat av: alma

kan du sminka mig till min bal?

2009-01-26 @ 10:30:39
Postat av: Elin

Vem är du Alma?.. måste skriva din msn adress eller bloggadress..

2009-01-26 @ 12:22:04
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Hannah

samma fråga som alma :)

hör gärna av dig :D

2009-01-26 @ 20:23:43
URL: http://hannahseverin.blogg.se/
Postat av: Mli

Fan vad fin du är (a) ^^

trött i benen eller? :P

2009-01-26 @ 20:50:56
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: hannah

jag har ingen aning om vem alma är men min bal är den 17 maj. Skulle verkligen vilja det du är ju hur duktig som helst! hör gärna av dig :) kramis

2009-01-26 @ 22:23:08
URL: http://hannahseverin.blogg.se/
Postat av: Mli svarar:

Va :O vad har hänt? nu blev jag orolig ju :S

2009-01-27 @ 09:05:52
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0