Modell för en stund

Idag hade vi APU som vanligt och dessa dagar är lite speciella. Ena stunden är man superglad och andra är man så arg att man vill ha ihjäl någon, men ärsch, en helt vanlig dag i skolan!.. Vår film är på gång nu, idag hade vi nästan gett upp hoppet men anndréa räddade den bra!

                                                Fotograf Louise Olander

På foton har vi fått i uppgift att ta en framsida till Elle och det är nog den roligaste uppgiften vi kommer få kan ja tro=) Jag håller fortfarande på att spinna på ideér men är snart klar, Min bild ska vara sockersöt och väldigt tjejig och söt. Bilden kommer innehålla en Lollo, en bakelse, massor av balonger och en vit klänning, visst låter det utmärkt?:D Längtar tills jag får knäppa den bilden!. hoppas bara den blir så bra som man ser den i huvudet. Idag fick jag vara Lollos modell till hennes framsida och både jag och Lollo är väldigt nöjda med resultatet, Hade nästan glömt hur kul det är att stå framför kameran. Jättenöjd med bilden=) Dock var jag inte helt 100 med klänningen men den gjorde sig bra på bild och det är huvudsaken=)

Tänk vilket gött liv att bara åka runt och modella hela tiden, har väl alltid varit en liten dröm, men undra om det är så fantastiskt alltid?.. ärsch jag är inte där nu ändå,

Ikväll ska jag sitta och finslipa på mina sminkningar ja ska göra imorgon till min bok. Riggade upp i studion redan idag. Visst ljuset kommer bli platt men det är ju faktiskt sminket ja ska framhäva på modellerna inget annat=)


Puss♥

Kommentarer
Postat av: petra

jäklar, vad snygg du blev på bilden :)

2009-01-15 @ 17:40:00
Postat av: Elin

Tack petra:D!!

2009-01-15 @ 17:42:24
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: luhluu

tack ja de är jag, men man är ju alltid självkritisk mot sina egna bilder. men jag tror nog skärpan löste sig sen, la på lite i ps =)

2009-01-15 @ 20:58:52
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin blogg du har elin :D Hur gör du ? :O

2009-01-19 @ 12:42:43
URL: http://annnaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0