försvinn inte igen!


I lördags festades det liite för hårt, så hårt att  min älskade persikofärgade rouge från Nouba försvann!.. Det enda jag hade i min skalle dagen efter var, VARFÖR JUST DEN?! min allra största favorit. Detta kanske betyder att man inte borde ta med sig sminket med ut?.. inte vet jag men idag på en lektion kom kaljo in och gav mig den!!. Han hade alltså hittat den ute! haha hur fan hittar man den bara sådär?. I vilket fall är jag glad över det! Mitt smink har väl börjat få fötter eller nått;)

Idag har jag äntligen beställt en håruppsättning till balen! En sak avklarad i alla fall och det känns så jävla skönt! Nu är det makeup och klänningen kvar men det hoppas jag att det löser sig. Ska försöka komma iväg i helgen och köpa en.

Har ni något tips om hur jag skulle kunna ha mitt hår på balen? måste få lite ideér!! =)


Varför ska alltid allt smink ta slut samtidigt?.. jaja, idag fyllde jag på med en foundation från Lancome och en vattenfast kajal från Clarins! Vet inte om den är bra men jag återkommer om det=)

Puss♥



Kommentarer
Postat av: petra

Sicken tur du hade med rouget :) Vad hette det transparenta löspudret som du rekomenderande? Har du ringt jobbet?

2009-01-28 @ 19:37:26
Postat av: Elin

ah det var tur:df hehe gå bara in på halins och fråga efter en heltransparet puder från clarins så fixr de de=) Nä jag har inte ringt, tycker du att ja ska göra de?

2009-01-28 @ 20:06:12
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Hannah

När har ni eran bal? :)

2009-01-28 @ 20:07:51
URL: http://hannahseverin.blogg.se/
Postat av: petra

oki, jag får masa mig ner och höra med dom snart. Ja, det tycker jag att du ska göra, nämn att du har lov snart oxå :)

2009-01-28 @ 20:20:02
Postat av: Hannah

tror du att du kan och vill? sminka mig till min bal (A)

2009-01-29 @ 09:51:44
URL: http://hannahseverin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en sån kajal, den kladdar och kladdar... men såläbnge man inte blinkar för mycket eller råkar klia sig i ögonen så är det okej (Y)

2009-02-06 @ 08:18:56
Postat av: elin

jag har också märkt att den kladdar! inte ifall man håller den vässad men annars så är den inte super, inte som eyeliner i alla fall. Helt okey att använda i ögat:D

2009-02-06 @ 12:05:22
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0