Vart finns tiden?!

Detta suger!... jag jobbar hela dagarna och hinner inte göra något mer än att komma hem, duscha, göra mat och packa ner den innan man ska sova typ!. Det ger mig ingen tid till att göra de saker jag verkligen vill göra det vill säga lägga ner mer tid på makeup. Har inte hunnit testa något nytt på huuur länge som helst.. senast var väl innan studenten:S..

Måste verkligen köpa hem nya penslar när ekonomin rullar igång igen.. hoppas den gör det snart! Här har ni typ det senaste.. Ljus skimmrig skugga i en lite varmare ton från Elisabeth Arden och en mattsvart skugga från Clarins, Voila!

 

Seg, död, grymt trött.. aah det är jag det efter en dag på jobbet!... skriver mer imorgon om det hinns med=)


Puss♥




Kommentarer
Postat av: kAljo

HAHA, jag drömde att Pierre hade rakat bort allt ansiktshår. :P Det var lite kul faktiskt. Frågan är varför jag drömde det!

2009-07-11 @ 16:29:07
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram ♥

2009-07-13 @ 21:54:19
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0