Aldrig mer en 4a!

Nu är jag klar med städningen av brorsan (Linus) lägenhet! JAg tog mig an jobbet med glädje men det var bara det att inte fan visste jag att tex bara köket i sig skulle ta 13-14 timmar:S Idag är jag helt slut och jag har verkligen inte hunnit uppdatera bloggen.. skäms på mig!.

I fredags var jag och emelie, + typ 2 fulla bussar på teater i Gbg! Visst vi kände oss väl lite gamla men den var faktiskt jättemysig!=) Teater är ju skoj!!!


De enda skoldagen man kan göra en snygg make är tisdagar eftersom vi har sovmorgon då
 så i fredags unnade jag mig en extra sovmorgon så att jag kunde utnyttja dagsljuset! Här är den dock inte helt klar.



Igår var jag och kaljo på bion efter min städing, Vi kollade på den fartfyllda filmen The international.. jag hade velat se Mannen som hatar kvinnor? eller vad den heter, istället fick vi kolla i den typ minsta salongen på hela bion.. och där satt vi med typ några jobbiga halvturkar bakom oss.. jaja, den dög i alla fall=)


Nu måste jag ner till lägenheten igen! Men jag ska försöka komma med ngn ny make snart!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mli

Även om vi är gamla så är vi bäst för det ^^

2009-03-02 @ 16:04:24
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: Anna

Män som hatar kvinnor är såååå bra !!!!

Se den :D

2009-03-07 @ 11:06:01
URL: http://annnaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0