Underskatta inte Lidl

Det är faktiskt inget fel på Lidl, eller inte deras Italienska glass i alla fall! Fyfan det är den godaste typ.. mums! Choklad och vanlij! yeeeeey=) Så sluta vara rädd för den där blågula affären som finns typ överallt i Sverige, frukta inte mera! Köp glass på Lidl!



Idag var jag Kaljo och hans mamma nere på stan för att kolla ut kostym till honom, men vi lyckades inte, konstigt! Stan är ju inte speciellt stort, men jag har lite småplaner=) Det ska nog bli bra till balen ska ni se.



Här inne finns min balklänning! Snart ska den fram!!!!=) Ska bli så fruktansvärt kul=) Ni får en liten teaser ;)


Nä, snart blir det "Ballar av stål" Det roligaste progammet på länge!


Puss♥






Kommentarer
Postat av: Mli

svar; haha det var inte den klänningen jag menade som mamma tyckte var slampig;) det var den jag skulle köpa på nätet som hon inte tyckte om:P

2009-03-30 @ 21:07:26
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: emil the great

en teaser är ju vanligtvis när man visar lite av det som kommer synas. nu såg man din garderob som inte har nått med nått att göra!

2009-04-02 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0