Almost summer

Solen verkar komma tillbaka till oss och hur underbart är inte det? Ja, någon klagade på att jag surade över regnet som kom men faktiskt, jag hatar regn!.. Det kan göra att jag blir sur en hel dag. Kanske pajjar det håret på vägen till skolan eller så får man fläckar på de vita jeansen bara för att bilarna skvätter runt omkring sig! Usch för regn

Har påbörjat min redigering av filmen idag och det vore lite kul att lägga upp den på bloggen när den är klar, men vet inte riktigt hur man gör? jag vill inte lägga upp den på  youtube först. Någon som vet hur man går till väga?



Här har ni några av de bilderna jag tog igår ute i blidsberg.


NÄÄÄÄÄ! snart ger jag fan upp!! Jävla internet! snart får fan Kaljo installera gamla Windows igen så det går snabbare, detta går inte!... Blir ingen bild idag heller..





Kommentarer
Postat av: o

Dumt att anpassa kläder efter väder? Eller är det ABSOLUT nödvändigt att ha vita jeans på sig när det spöregnar?



Vad fan är ett paraply nu igen?

2009-05-14 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0