Äntligen fredag!

Skolan har slutat.. men här sitter jag ändå och väntar på att gå ner på stan och färga håret! Det ska bli såå skönt och håret blir ju alltid sådär underbart efteråt! grr=)

Denna dag har varit jättebra faktiskt. Började med ett prov i ARL och ja det gick antagligen ganska bra vilket gjorde mig väldigt lättad! MVG i slutbetyg i ARL! inte vad jag hade förväntat mig men jag är helnöjd! Vädret är underbart med och nu känns det verkligen att det snart är dags för bal, student och Bulgarien!!



Bjuder på en liten maskros! Den är till er=)


Ikväll blir det till att fira Andreas! Det blir nog kul och jag känner verkligen för party ikväll! shohoooo!

Nä nu måste jag kila! lägger upp en bild på håret senare!



Puss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0