Firardagen!



Lillit, kära lilla underbara bror fyllde år i veckan och idag är det dags för oss att fira honom=) Nu är han hela 5 år gammal och snart är det dags för honom att börja förskolan.. så sött=) Han kommer tycka det är sååå roligt at leka med typ 54354 andra barn på hans egna nivå, fast passa er alla barn där ute! Lillit är smart!

Han kommer få allt ifrån vattenpistoler till badbassäng! Det blir han nog glad för.


Har precis sminkat mig lite.. ligger lite efter i schemat idag känner jag.. kaaanske beror det på att jag fastnade vid Sims 3 imorse!...fyfan för det spelet, man kan ju sitta hela dagar med det där!

Svart klänning och en orange/brun make!... det är svårt att få till för MUS skuggor är inte min faviorit, inte  de jag köpte i alla fall, de är svårjobbade?... men övning ger färdighet! någon gång lär jag mig väl!

   


Måste fixa håret!



Puss♥




Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka otroliga långa och fina frallor du har!

2009-05-22 @ 10:09:17
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0