Orkar inte mer!


Klockan är snart 10 och här sitter jag och har bara börjat med mitt storyboard till filmen.. har inte ens tänkt på att fota idag och har inte hunnit för den delen heller. Det är så jävla mycket som ska vara klart nu innan skolan slutar och jag känner verkligen hur detta börjar trycka ner mig långsamt. Jag har tappat lusten totalt och skolan är inget jag längre orkar prioritera även ifall jag känner att jag måste.. man hinner inte stanna upp och man hinner fan inte andas.

Min bi är fortfarande är sönder och vi har inte fått den lagad och vi vet inte ens felet på den. Mina pengar räcker inte på långa vägar, inte ens till att laga bilen, för det hade jag inte räknat med när jag lade upp min budget.

Jag längtar till skiten är över men ändå inte.. för då flyttar Kaljo ifrån mig och jag flyttar till Kalle och Marie månaden efter. Det kommer kännas så fruktansvärt tomt utan honom och jag har väl inte insett hur jobbigt det kommer bli heller, föräns nu.

Det är ju bara tre veckor kvar nu men jag vet inte om jag orkar med detta..


Jag är bara så trött..


Kommentarer
Postat av: Malin

Håll ut Elin! Det är bara kämpa på, men jag känner också hur jävla mycket som skall hinnas klart. Varför måste allt komma de sista veckorna?

2009-05-06 @ 09:41:47
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag har äntligen kommit på vad jag vill göra men det krävs ju lite arbete med det nu då. Sen har vi sjukt stort ekonomiprov nästa vecka + massa massa annat :/ Känns sådär !

Men sedan är det ju över för er ;) ingen mer skola!

Kramar

2009-05-06 @ 12:46:41
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej vi har nog längre tid! Annars ligger jag illa till :O

2009-05-06 @ 13:37:18
URL: http://malincarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0