Färglada, sprudlande och fyllda med mönster!

I sommar är det mönstrat och blommit som gäller, desto mer mönster desto bättre. Jag själv tycker att något mönstrat plagg är fint i en outfit, men inte ha en hel outfit med massvis av mönster, det skulle jag aldrig ta på mig. Lagom är bäst=)

Här är några klänningar som verkligen är fyllda med mönster och färg, vad tycker ni om dem?


image128
Den brittiska programledaren Liz Fuller i en  mönstrad maxidress
Det är snyggt med mönster, men denna är lite för mycket kan jag tycka. däremot är det snyggt att hon är såpass lång, hon passar i klänningen väldigt bra!

image129
Skådespelerskan Emma Roberts på Chanels fest
Den här är rent utav gräslig! får mig att tänka på den gamla hippitiden. Filmer man har sett från den tiden, ursch. Färgerna är gräsliga och det är alldeles för mycket mönster. Jag skulle skämmas i denna! Hippie!

image130
Skådespelerskan Halle Berry i en blå satinklänning
Huuur mysig som helst, älskar färgerna och de stora blommorna. Det kan inte bli mer somrigt, den här kan man ha en vanlig dag på stan eller varför inte på grillfesten senare på kvällen, ååh så fiin=)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0