Så jävla trött!

Faan vad jag är trött på er killar ibland alltså!. Ni skriver och frågar hela tiden om man vill skicka bilder!. Om jag skulle vilja göra det skulle jag väl skicka en bild direkt?!... ursch!.. Och idag, jag satt på bussen genom stan och var på väg hem då en jävel började filma mig med sin kamera på mobilen?!. Varför det? och det var ju inte en kort stund han filmade utan det var fan nästan hela vägen hem. Arg blev jag men ville inte ställa till med en scen i bussen som var full med folk. Inte nog med att han filmade, han glodde som ett svin med!!! ggaaaah, jag ville bara gå fram och ta hans mobil och köra ner i halsen på honom! Omogna jävel!

När jag senare skulle gå av bussen märkte jag att han också skulle av, ja, vilken underbar dag jag har haft. Snubben gick efter mig och sade : ursäkta?.. men jag gick och gick och fan heller att jag vände mig om. På riktigt, man kanske gör sådär i ditt land eller nått? jag vet inte men för fan lägg ner:S...

Som ni kanske märker så är jag inte såå happy idag. Klarade inte teorin idag heller. Har kämpat med ett och samma prov  i veckor nu känns det som...I helgen blir det till att plugga med marie!.. hoppas det går bättre på proven efter det.

Ja, jag skiter i mitt språk. Läs  inte om DU inte vill :O  Nääää, nu får jag sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0