Tiden går för fort

Här sitter man, i skolan och väntar i princip ut dagen. Snart är det helg! Hoppas denna blir med lyckad. Jag ska i alla fall inte festa så då kan det väl inte gå fel?. Nä, denna helgen ska jag ägna åt att plugga och vara hos mamma =). Hela dagen idag har jag och Emelie hållt på med lite förberedelser inför vårat program vi ska göra senare. Eftersom Ida och Anndréa inte var här fick vi helt enkelt ta det lite lugnt och satsa på att lära oss tekniken. Vi har lärt oss Greensreen!! Fasen vad kul det är med tv och inspelningar!.. Wie=)





Tiden går alldeles för fort. Tänk, denna getingen jag tog kort på kanske redan har dött, eller går de i dvala kanske?. Inte vet jag, fan det är inte det jag syftar på utan mest att tiden liksom bara springer iväg! Ja och nu kanske ni tycker att jag låter som en gammal tant som  inte har gjort ett skit i sitt liv och sitter där en dag med en gammal katt i knät och kommer på att hon inte har upptäckt världen, inte har utnyttjat varje liten stund i livet men... vem fan har gjort det egentligen?..

Dags att rycka tag i sig själv och börja fokusera på de viktiga sakerna just nu, och det kanske inte riktigt är att blogga? vad vet jag?



Puss♥


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tackar tackar, kul att du tycker det ^^

2008-10-10 @ 16:33:35
URL: http://ritbordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0