Nära döden

Fyyyyfan, vad är det mitt öde vill mig egentligen?!.. igår ringde det en norsk kvinnan och ville ha en jobbintervju med mig. Det verkade som att hon ville att jag skulle flytta till norge... ah men i vilket fall stod jag där och tänkte, hm hur ska jag komma till göteborg på fredag?!. (imorgon).. ja, efter några samtal hade jag inte kommit mycket längre, ingen kunde skjutsa och jag kör INTE i gbg.. Då bestämde jag mig mer eller mindre för att skita i det, men nu idag fick jag reda på att vi i klassen ska till Göteborg imorgon på studiebesök på SVT!:O.. det betyder att jag kommer till gbg.. men jag har för mycket tankar och saker i min skalle nu att jag inte orkar med att kanske behöva flytta till norge:/..

Igår var jag och ida inne och skulle hämta min klänning på Brides and Beauties!.. efter lite velande kom vi fram till att vi skulle korrigera den lite till med utsmyckningen så jag blev beodrad att hämta den idag istället... Efter att jag och Marie hade hämtat den höll vi fan på att dö!.. Väl på Allégatan stod vi i en korsning, men jag körde eftersom det är högerregeln!.. jag kommer där, bakom en buss.. men till vänster om mig är det en jävla annan buss som typ är 1 meter från att mosa oss. I sista sekund ställde jag mig på gasen och vi kom undan. Utan den reflexen hade vi inte varit lika oskadda kan jag tro..

Det är läskigt när sådant händer, såg massa saker framför mig i under denna millisekund..Dessutom höll en annan bil på att köra in i mig och Ida igår när vi var påväg till borås.. fyfan.. där hade det gått riktigt illa.


Sitter och är allmänt tjurig nu på det mesta, hoppas det går över... och att jag får ett jobb i sommar! Det vore så jävla underbart!

Puss♥





Kommentarer
Postat av: Susanna

.....häftigt det där med Göteborg. Man skulle ju kunna tro att det innebär att du fått en tydlig pil åt vilket håll du ska gå...men man vet ju aldrig.

Livet är spännande ?!



Kör försiktigt vännen!

2009-04-23 @ 20:23:25
Postat av: Elin

Sv. Susanna. Vet inte vad du menade nu men:O menade du rätt väg mot svt eller norge?.. jag nöjer mig nog med ett jobb här i sverige:)

2009-04-23 @ 20:39:16
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: M.l.i

Elin, kolla min klänning som kom igår, lagt upp bilder på min blogg.

2009-04-23 @ 21:08:38
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: M.l.i svarar:

jo visst, den är svin snygg, men den passar inte :S

2009-04-23 @ 21:24:03
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: Therése

oj va spännande med jobb i norge! Vad var det för något du hade sökt? Men varför inte gå dit på intervjun? Du kan ju alltid säga nej om du inte vill ha jobbet sen eller hur? Då får du lite mer tid på dig att tänka.



Tur att ni klarade er undan alla möjliga olyckor! Läskigt att vara ute i trafiken ibland .P

2009-04-23 @ 22:42:50
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0