Börjar på 0 igen

Från att ha lägenhet, världens bästa rumskompis, pengar, jobb och en väl fungerande bil till att varken ha något av det? Det känns verkligen som man är tillbaka där när man gick från ettan till trean på gymnasiet. Allt flöt på så himla bra och de motgångarna man hade klarade man av galant... varför är det inte så nu?

Visst, det är lågkonjuktur, men snälla, jag har inget jobb och jag ser hur pengarna försvinner allt mer på kontot och när de är slut.. ah det vill jag inte ens tänka på:O

Har varit sjuk nu i två dagar... haft feber och grejer och ah visst febern har gått över men går fortfarande på antibiotika och hoppas för jävelen att detta slutar snart för vilket helvete detta har gett mig:/

Har jag något roligt att berätta?.. hm Kaljo var här och grillade nu ikväll och jag hälsade på älskade mamma, det var faktiskt ganska längesedan nu känns det som så det var behövligt.

Mitt liv känns inte så intressant just nu, jag ser bara slut på grejer hela tiden så ni får stå ut med lite tråkiga inlägg ett tag framöver, jag är ju inte blondinbella eller Kenza, jag kan lixom inte shoppa för 15000 i månaden för att sedan skriva om de;o


Vädret är bra, det är väl nästan det enda som är bra just nu!


puss♥





Kommentarer
Postat av: kalle

Blondinbella och kissie och alla dom andra lever i en värld som med all säkerhet kommer att rasa när dom blir tvugna att växa upp.. och vem vill ha dom då? Du hade klarat att leva på 50-60000 kr i månaden, men hade dom klarat att leva på ett par tusen?

/ kalle

2009-08-07 @ 11:41:56
Postat av: Elin

Nä de hade de nog inte Kalle..:P..Så ah, jag har väl lyckats lite då:P

2009-08-07 @ 20:07:16
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0