I like it red

Tisdagar skulle man lika väl kunna slopa! inte nu när det är lov men annars, när det är skola vill säga. Måndagar är den värsta dagen, den dagen man verkligen hatar för att det är början på en ny vecka. onsdagar är helt okey för då börjar man tänka på helgen. På torsdagar härdar man ut för då vet man att det snart är fredag, fredagar är både bra och dåliga, har man något planerat för helgen är de bra men inte annars, lördagar är super men redan då börjar ja tänka på den nya veckan som kommer, söndagar suger lite med för då vet man att måndagen snart är kommen, men tisdagar?! de suger helt enkelt, varför ens ha en tisdag?!

Det där var lite tisdagsstrunt.. Idag vill jag iväg och shoppa sönder!!! har jag pengar? nää:( Snälla! jag vill ha ett jobb..

Det som kan lyckas pigga upp kassa dagar är lite nytt smink, rengöringar mm så det fick det bli igår, var ju tvungen att utnyttja mina 10% på kicks haha=)


Det blev ett löspuder från Clinique, aldrig testat innan men någon gång måste bli den första. Valde att inte köpa ett heltransparent för då kan man påverka basen liiite mer. Sedan fick det bli en vässare, kommer inte ihåg senast jag hade en sådan.. haha jag har klarat mig utan eftersom jag förut sällan använde kajal men som nu har blivit en aning vanligare för mig att använda. Samt en rengöring från Lumene och ett baslack. Helnöjd=)

Idag fick det bli en enkel makeup med superröda läppar!.. älskar denna nyansen! klar favorit hos mig. Läppstift från Nouba nr3.

  


Puss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0