Mina 7 måsten!



Mitt behov av nya BRA penslar är stort men här har vi i alla fall mina 7 måsten! Om någon skulle be mig ta bort en skulle jag fan inte kunna välja bort någon! Nä det är verkligen dags att fylla på med penslar men det får bli typ nästa månad?

1: En sneställd ögonbrynsborste, som de flesta vet så har jag egengligen jätteljusa bryn men med lite färg fixar jag till det=)

2: En brynsborste, är superbra för att styra upp brynen och få dem dit du vill. Borsta mothårs först för då får du lätt att borsta till dem på de sätt du själv vill sen.

3: Concealerpensel, använder jag till både flytande och mer kakig concealer, superbra=)

4: Skuggpensel, en mindre variant som du kan finlira med.

5: Större skuggpensel, den är bra när du ska sudda ut kanter osv.

6: Foundationpensel: Använder du fingrarna? sluta med det! Pensel är ett bra sätt att få det jämnt! väldigt lätt att applicera med.

7: Puder/rougeborste. Använder den till både och, den duger men vill verkligen köpa ny!

Jäklar vilken press jag kommer få med att uppdatera om jag ska hålla på att blogga såhär mycket, haha=)


Puss♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

tack så mycket :D

2009-02-01 @ 21:05:37
URL: http://bellita.blogg.se/
Postat av: Anna Jalderyd

men jag tycker det är grymt svårt att få jämn finish med foundationborste, särskillt eftersom jag har mousse (stavning^^) eller ska jag försöka mig på det igen?

2009-02-06 @ 08:14:52
Postat av: elin

om du har mousse så är det lättare med en svamp faktiskt:D Pensel är mer till för flytande=) har du miracle touch eller den från maybeline?

2009-02-06 @ 12:03:32
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0