En natt på jobbet

De flesta vet inte vart jag jobbar verkar det som!. Men jag jobbar i alla fall på en industri här i stan.. Visst det är inte mitt drömjobb men det är gött betalt! Denna veckan har jag jobbat 2 nätter och den första var helvetisk! Det var stressigt och man virrade bara runt där bland flaskor! Maskiner blinkade och natten tog aldrig slut. Jag skulle aldrig ha klagat på den natten.. fan igår fanns det ingenting att göra och det var bara 16+ och säkert bara 13-14+ på lagret! Jag var fan som mammas hund  som kallas för "skin och ben" eftersom den är så liten och smal.  Jag har väl för ltie fett på kroppen för kyla är såååå hemskt! Kan till och med frysa här hemma och då är det typ 24 grader eller nått?! Shit vad jag längar till Bulgarien!

Impact går i konkurs nu och hade halva priset i hela affären, hittade dock ingenting snyggt fast det är väl inte så ovanligt.. men det är ju lite tråkigt att typ den enda klädaffären försvinner, men de kommer säkert en ny snart=) Däremot fyndade jag en parfym! Det var rea på den plus att jag hade 100:- rabatt så den blev billig! Doften är rund, mjuk och vaniljig=)

Hilary Duff  "With love" org pris 460:-, mitt pris 190:-
Jag är nöjd=)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0