Dagen efter Pink Partyt

Min dag igår var lite upp och ner faktiskt. Saker krånglade och det var nära att det inte blev något Pink Party för min och Emelies del, men emelie kom till mig på eftermiddagen och så bestämde vi oss för att åka ändå vilket vi var ganska glada över=)

Att man inte kunde hålla kameran still!!:O haha, och mitt linne är inte orange, det är ju korall!:P hehe

På bussen till göteborg hade vi lite småtråkigt men det var då Emelie kom på den lysande idén med ett ölspel, men det var inte vilket ölspel som helst! Det var Telefonbokenölspelet... Vill ni veta hur det går till så fråga! haha orkar inte förklara det på bloggen. Väl i göteborg var vi som små barn som hade tappat bort sin mamma på Ica.. heeelt vilse, men med trevliga människor som hjälpte oss så snällt med vilkens spårvagn vi skulle hoppa på så lyckades vi komma fram hela, men med en aaaning skoskav.. Ajaj!
    



Vi spenderade ungefär 40 min på Mc Donalds och käkade lite mat och tjötade. Efter det bar det av till Bvld vilket var svårt att hitta eftersom det inte var så graciöst som vi hade förväntat oss... Varför ska man alltid ha så höga förväntingar?!.. Visst det var kul i början för då hälsade vi på Chung och Amanda och fick en helt okey välkommstdrink=) Sedan bättrade någon elev från makeup studion våran make.. men, den var inte heller något jag gillade:(... Jag tänkte mig ett stort ställe med massa rosa söta saker och mysmys, men det var litet och sådär.

Ajja, vi var ju Pink i alla fall=)

Om jag och Emelie bara hade varit lika packade som alla andra hade vi säkert haft kul:P det tror jag! Men suget försvann lite och pengarna med så det blev bara en Cosmopolitan för vår del. Men jag fattar varför många dricker den!!! MUMS=)

Vi fick ju även en liten Goddiebag eftersom vi var bland de 100 första..lite besviken på innehållet men chokladen var god=)



Den innehöll; En tidning, en Shaker (Nu ska det blandas drinkar!!=) ),kondomer,choklad och godis.


Men vi har alltid roligt ihop jag och Emelie, utan dig hade kvällen... ja vad ska jag säga, skitit sig totalt:P



Dagen blir fullspäckad med pluggande på Psykologiprovet som vi har på måndag,, usch och fy!


Puss♥


Kommentarer
Postat av: RobbinC

Vi ska ju bara diskutera om dem två kapitelna ^^

2009-03-07 @ 12:25:17
Postat av: Elin

Men vi måste ju veta vad vi pratar om, eller hur?=) Det är ju ett muntligt prov:P

2009-03-07 @ 12:26:07
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: RobbinC

Sant så sant!

2009-03-07 @ 14:20:19
Postat av: Denise

Jaha okej, tack för tipset! :)

2009-03-08 @ 00:32:43
URL: http://bunnystips.blogg.se/
Postat av: Mli

vi är ju helt enkelt bäst så vad ska man säga ^^

2009-03-08 @ 09:29:03
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0