Plugga vidare?

Jag, Ida och kaljo var iväg och kollade på högskolan i jönköping igår och jag måste faktiskt erkänna att jag tror att jag ska söka vidare till MKV! Eftersom jag nu går media tänker jag fortsätta på det spåret och försöka komma in. Jag ska räkna på mina poäng och jag antar att jag får leva på det där hemska viset som alla studenter lever på?.. I ett liiiitet rum på typ 15kvm där det får plats en säng och en dator i princip för ca 2-3000 i ¨månaden. Jag skulle inte ha startat på den här nivån jag har nu! bor i en stor etta, visserligen med kaljo men ändå, jag trivs jättebra!

Måste bara komma över skräcken med boendet så ska det kanske lösa sig! Jönköping är ju såå mysigt och igår var det bara sol och varmt! ännu bättre=) Såg massa snygga bilar och motorcyklar som var ute och det får mig att längta ännu mer till Bilmässan på Elmia! Hoppas vädret är bra då med.

Igår var Ida och Andreas här en sväng och vi drog ner till ica och köpte massa gott! En del var nyttigt, en del inte=) Det var trevligt i alla fall=)



Dagen idag kommer endast bli pluggande.. inget roligt men har man skitit i att plugga under helgen blir det söndagarna!


Puss♥





 


Kommentarer
Postat av: luhluu

jaha ok ,tack =) kände att jag blev lite våt i ögat när jag skrev den. Ja, väldigt snyggt och naturlig.=)

2009-03-22 @ 14:09:36
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta att jag dröjt så mycket med att svara, har inte haft någon tid för bloggen i helgen



SV: tack så mkt:D

2009-03-23 @ 15:41:37
Postat av: Alexandra

Ursäkta att jag dröjt så mycket med att svara, har inte haft någon tid för bloggen i helgen



SV: tack så mkt:D

2009-03-23 @ 15:42:20
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: magnus

jag tror knepet är att intala sig att det är kul att plugga och att man får chansen att umgås med klasskompisar. man får jämföra det med att diska, sitta ensam eller vara arbetslös ... haha

2009-03-24 @ 10:41:47
URL: http://metrobloggen.se/mittroliv
Postat av: Alexandra

sv: du är duktig:) <3

2009-03-25 @ 00:06:50
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Susanna

Läser allt i fel orning :) KUL att du känner inspiration!!



KLART



att du ska söka vidare. Kombinera flera saker som du är bra på. Du har make-up'en och du har foto och Data/ media. DET äre n bra kombination. Det bästa är när man har flera 'ben' att stå på. Behöver du mot förmodan något ämne till....LÄS det i sommar då! Det fixar du ju lätt!! Så säger du till skolan att det betyget kommer senare. man ska ALDRIG intala sig att ingenting går. Se på mig. Fick parkeringsböter vid Borås Lasarett, parkerade opå gångbana. Tänkte först SKIT....låg på lappen länge...me sen va F-N :) Skickade in en liten skrivelse, fick svar 1 vecka senare typ. -'Förlåt, riv lappen*!!

Sparade 450 kr. Och liten lägenhet. Sambo med någon?! Det har du ju övat på i många år nu ..... :))))

2009-03-27 @ 18:06:49
Postat av: Elin

Sv. Susanna. Jag ska söka vidare! hoppas ja kommer in.

2009-03-27 @ 22:55:36
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0