Psykodagen..



JA, som man bäddar får man fan i mig ligga
..  haha, jag har inte varit direkt aktiv med Psykologin i helgen. Igår skulle jag ha pluggat men hur mycket blev det egentligen? Jo, jag läste igenom det typ 2 gånger, inte bra Elin!.. Men då ligger jag i alla fall bättre till än kaljo, han har 5 kapitel till imorgon och han har inte ens börjat öva.. ajajj!

Det löser sig nog=) Jag fastnade framför Tyra Banks show innan. Det handlade om afroamerikanska kvinnor som väljer att bleka sin hy för att bli ljusare... det var fan hemskt, ni duger som ni är!.. varför hålla på med farliga kemikalier i ansiktet?!, en mamma använde till och med blekning på sina små barn som var mellan 4 och 8 år. Herregud! Öppna ögonen! Hur många mörkhyade personer finns det inte idag och det finns ju så många som är jättefina! Som ex Tyra! =)

Nog pratat om det, nu ska jag nog besöka mamma ifall snöovädret inte stoppar mig;P


 

Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0