Snart blir det jag och djuren

Som de allra flesta vet vid det här laget är att jag snart ska flytta hem till mamma igen. Har nu bott hemifrån i snart 2 år tror jag så det känns väldigt kämpigt när man är tvungen att flytta hem igen..Men annars ni ju alltid servera mig ett jobb så ja kan bo här i stan=)? Inte?.. nehe.. 


Ja, ni som har varit hemma hos mamma uppe i skogen vet vad som väntar... en hel del djur och massa spindlar.. men nu pratar vi inte om kossor och grisar, nä nu är det hundar och fåglar som gäller.



Det betyder: ingen mer sådan här blir när man vaknar på morgonen som säger, snäääällla, kan jag inte få ligga kvar och sova i en kvaaart?



Men denna gossen flyttar allt med, du får helt enkelt följa med dit jag flyttar=)




Det blir även de här två "djuren" Lillit och Nelly?    

 
                      Och en halvbrunstig hane: Nutte


Självklart är det ännu mer djur och grejjer men det orkar jag inte dra upp nu, vill ni veta så ring mig! haha. Jag får helt enkelt försöka stå ut och ja, det finns inte mycket mer i alternativväg! 2 bad där...


Solen börjar gå ner och det betyder att jag ligger efter i mitt pluggande.. Imorgon är det nationella uppsats i svenska B som gäller, hoppas det inte blir allt för svårt och att man slipper sitta av hela dagen och skriva.


Puss♥





Kommentarer
Postat av: Mli svarar:

Jo jag vet, lite för svart :/ och det finns ju ingen ljusare variant heller :/ men snart blir den en ny shopping runda i gbg ^^

2009-04-01 @ 13:14:42
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0