Vart kommer ni ifrån?

Äntligen ännu en dag i skolan klar! Idag har jag suttit och testat lite grejer i phs. Lite olika varianter på friläggningar osv och jag vill hitta en bra för hår!!? Det är så himla svårt att får håret bra när man frilägger det.. men jag ska jobba vidare med det!

Igår hade jag mycke fler besökare än vad jag har haft innan vilket gjorde mig superdunderglad!=) Hur hittar ni lilla mig egentligen och vart kommer ni ifrån?=) Vore intressant att veta!

Just nu sitter jag med pain in my mage.. usch vad ont det gör!! Det är den vanliga torsdag/fredagmagen:o.. Konstigt att den ska kunna känna av när det börjar bli helg? haha. Får ta en alvedon eller nått så får ja hoppas på att den går över...


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0