Fotoprojekt

Det är bara 4 skoldagar kvar!.. Det är helt ofattbart och jäkligt overkligt att vi ska ta studenten!..Det går lite väl fort faktiskt och jag kan inte påstå att jag känner mig så gammal så det är dags, menmen, tiden går fort när man har roligt.



Imorgon ska allas fotoprojekt in. Projektet går ut på att man under tre veckor ska fota saker inom ett visst tema, som till exempel temat "vår" som jag valde. Det är ju ett väldigt brett och bra tema så det fick bli det. Har inte fotat klart bilderna eller skrivit bakgrund än men det tänkte jag väl göra idag.  Lägger upp några senare!

Det är bara 4 dagar kvar i skolan men mycket som ska göras och stressad? nahe?!..

 

Igår var vi ett litet gäng i Kalles stuga och grillade och hade det gött!=) Kollade på  Robbinsson, lyssnade på samma album i några timmar och tjötade. Allt var trevligt, förutom musiken då;P


Dags att gå ut och fota! hoppas batterierna håller:O glömde ta med laddaren hem!


Puss♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0