Balklänning?

Jag har nu länge funderat över vad jag ska ha för balklänning samt vilken färg. Det är ungefär ett år kvar till jag ska gå balen men jag ser fram emot det så mycket och jag vill så snart som möjligt hitta den perfekta klänningen!

Jag har ett litet dilemma, jag vet inte vilken färg jag ska ha på den? Jag har funderat på mörkröd, men det är alltid så många som har det. Kanske en rosa eller grön? Snälla, kan ni inte tycka till lite om vilken färg ni tycker skulle passa mig?:D

Här är några grymt snygga klänningar^^ Vill ha allihopa faktiskt, Vilken är finast?
                       
(Ovanlig färg)     (Lite för vanlig)             (Ball design)        (Lite mer nyår)           (Enkel)

Tror jag håller på att bli sjuk nu:( hoppas inte!!
Kramar på er^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha den röda och lila kollade jag också på :) min klasskompis ska ha den lila. Den är grymt snygg, du skulle passa i en sån. Om du tänker ta rosa tycker jag typ rosa-beige/persika, vanlig rosa blir kanske lite för mycket.

2008-04-17 @ 20:16:58
URL: http://jissesflickor.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag ska gå med Dennis. Och du ska gå med Totte eller?

Du vore sjukt snygg i den lila.

2008-04-18 @ 10:32:38
URL: http://jissesflickor.blogg.se
Postat av: luhluu

inte funderat på persikofärgad? de har jag , men tror du skulle passa bättre i ljus rosa kanse men spets i nån kontrastfärg. Den lila var grymm!

2008-04-18 @ 11:44:44
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0