Hot or not?

   Eva Longoria har verkligen hittat hennes färg! Denna klänning är både trendig  och snygg.Den hade man inte tackat nej till. Dessutom har hon väldigt tjusiga pumps. Älskar dem! <3 Helrätt!
          
 


Paris, vad sysslar du med?!

Detta händer ganska ofta, att Paris går runt i en outfit som är helt åt ¤&"%¤%¤. Hur har du/din stylist tänkt egentligen?! En helt slimmad klänning som mest ser ut som något du skulle ha sytt själv. Varför har du ingen BH?. Jag har inte mycket mer att säga än att denna gången har du misslyckats, eller vad tycker ni?
Inte bra Paris!


Bra färg Beckham!
Den här klänningen Victoria har är inte den snyggaste men jag tycker verkligen att hon har helrätt färg. Dessutom är den klänningen lite annorlunda. Detta brukar vi inte se henne i. Hon har gärna korsetter på sig annars. Ibland kan det bli lite tråkigt att ha samma färg på klänningen och skorna, men i fall som dessa och Eva Longorias outfit fungerar det jättebra!
Däremot tycker jag att om man har en sådan här enkel klänning som Beckham har kan man dra till med lite större armband och gärna någon stor ring!


KRAM=)

Kommentarer
Postat av: luhluu

jag gillade ewas pumps! men allt den andra var verkligen inte min smak, haha säg nån gång paris lyckats få till outfiten, ser ut som hon trätt på sig ett lila korvskinn! gillar dock väskan hon har! =)

2008-04-24 @ 09:08:34
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: Pe

Tycker att Paris klädsel är tuffare än Longorias.
Longorias är tråkig.

2008-04-30 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0