Makeuprådgivning!

dag var jag nere på Kicks för att få min makeuprådgivning jag har väntat på. Det var samma tjej som jag intervjuade som fick sminka mig. Jag fick helt själv välja hur det skulle gå till och jag valde ett lite udda alternativ. Jag sade att de inte alls behövde sminka mig egentligen utan att de kunde bara ösa på med tips. Men efter att vi hade diskuterat lite ville hon ändå testa lite olika färger på mina ögon. Sedan kom Sophie in (en annan tjej som jobbar på Kicks) och sade vilka färger jag skulle passa i.  Det var rosa, lila, brun och lite blå. Det är just de färgerna, förutom blå jag använder^^  

Testade en rosa eye-liner på mig från Nouba som var svinsnygg! Den måste jag ha!

Den ger en snygg metalliceffekt och fungerar lika bra till vardags som till fest.
Jag fick även reda på att skuggorna som sitter bäst är Lancome och Nouba, Det var tur för jag har en hel del skuggor från Nouba.

Jag har tyvärr ingen bild på sminkningen, och det har jag inte på grund av att hon testade så mycket på mig och gjorde inte en fulländad sminkning, Men det var mitt val. Ett plus till Kicks med eftersom jag egentligen bara skulle få en halvtimma egentligen men fick rådgivning i över en timma^^ 

Kanske ska börja bygga naglar i Maj månad!
Det kommer bli billigt och bra, i alla fall i början:P
Hoppas ekonomin tillåter! Då är det bara att köra på:D
image47


 

KRAM!











      


Kommentarer
Postat av: luhluu

haha ja jag förstår vad du mena nuu..men som man säger, sådan matte sådan hund ^^ ja kan faktiskt tänka mig att du passar jättefint i dom färgerna, vilken lyx att du fick massa extra tid =O

2008-04-22 @ 20:36:23
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: Alexandra

hahah ååh vad jag kommenterar nu :/ dum jag känner mig. men jag har den på den bilden längst upp, den grönatill höger!! :)

2008-07-20 @ 18:25:10
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0