Senaste inköpet!

Hej!
Igår var jag nere på stan och skulle köpa en ny foundation som tog slut igårmorse. Fruktansvärt var ordet! Men efter skolan var jag nere med Emelie och Ida, Jag skulle bara köpa en foundation, men det slutade med detta nedan. Foundationen jag köpte är smidig och lätt att applicera, köpte även en pensel till den. Köp en!  det är mitt tips till er. Då kan jag garantera er ett jämnt resultat. Foundationen är halvtransparant, vilket är bra nu när det börjar bli vår och sommar, då är det mycket snyggare om makeupen är lite mer naturlig.

Jag behövde även en ny Mascara. Före denna hade jag en relativt bra mascara från Mabeline. Om man inte har så tjocka fransar och lite glesa är min rekomendation att ni köper en tjock borste, alltså ingen gles gummiborste, den ger mer separation på fransarna. Jag är ute efter volym, därför köpte jag Max factor 2000 calorie Curved brush. Testade den igårkväll och är väldigt nöjd!¨

Till sist köpte jag även en snygg Blush från Nouba, Nummer 45. Den funkar både till fest och vardags eftersom det inte är massor av glitter i den. Sedan när du ska ut på kvällen fyller du bara på med lite blush och sedan tar du en ljus skimmrande skugga på kindbenen. Perfekt! Då kommer du få mer markerande kindben med fint skimmer i.


Ikväll blir det fest! shohooo!
Ska till Falköping, till Samis brorsa^^ Hoppas det blir kul för det är i alla fall
jag inställd på. Nu ska jag nog dra mig lite, tänkte gå ut och kolla tvätten.
Kram på er^^
                                                                       image27

Kommentarer
Postat av: luhluu

va inte ja med å köpte smink kanse =O
haha här e man bortglömd...

2008-04-13 @ 12:15:51
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0