Vårens härliga jackor

Våren är nu här och då vill man självklart ha en snygg jacka som sticker ut. Jag tycker absolut att denna  Safarijacka som Rihanna har på sig är så underbart stilig. Snygg att ha den som den är. Enkelt är fint!
          

Denna vårfina kavajen från Moschino cheap and chick. Den är faktiskt spraymålad. Snygga färger och en ganska ovanlig kavaj som jag verkligen inte skulle tacka nej till. Jackorna man köper behöver absolut inte kosta en förmögenhet. Jag tycker att man ska satsa på att köpa några olika till olika tillfällen=)

Jag tror inte att Vårjackorna har varit såhär fina som de är i år. Åk till H&M och fynda jackor, de har en hel del läckra!
Tack för mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0