18 års fest!

några timmar och ett flertal glas vatten senare....

Festen för mig igår var superskoj! jag är helnöjd med hela dagen och jag vill nästan ha fler 18 års fester!! wiie!Dagen började med att jag åkte till mamma för att firas lite av syskonen och blev bemött med blomor och kramar, de hade tillochmed valt ut min favoritfärg! ROSA!

Efter en hel del gosande med mammas valpar så fikade vi och de sjöng tillochmed för mig, wunderbart! Lillit trodde väll att alla sjöng för honom så han satt också ner medan de andra stod upp. Du är allt för söt mitt lilla hjärtebarn=) Jag fick 2 ursnygga smyckesskrin!! jag måste ladda upp en bild på dem sedan^^.

Igårkväll blev det fest! Jag bjöd hem lite nära och kära och det blev faktisk en jäkligt lyckad kväll måste jag säga och de flesta håller nog med mig=) Av Kalle, Marie och Kaljo fick jag mina inlines jag har velat ha nu ett tag!!! så jävla snygga att man nästan skulle kunna ha på sig dem förjämnan. Tack så jättemycket!!! Här kommer lite bilder från igår, haha.

   
   
   
   

Snart är jag 18! bara tre dagar kvar nu!!!!!

                                    

Kommentarer
Postat av: Lennart

Riktigt manligt att vi två äldsta på festen kör armbrytning ;)



Tack för en rolig kväll!

Postat av: Noubaelin

haha ah väldigt:p.. men det var säkert skoj för er:D hehe

2008-08-10 @ 13:27:28
Postat av: Broder Kalle

De va kul :) blev dock lite trött

Fyller du snart igen?.. nehe inte.. :(

Vilken tur att ja gör de iaf, du kommer väl på festen??! ;)

2008-08-11 @ 08:31:03
Postat av: Noubaelin

nä jag gör ju inte det, men det blir ju lite firerier nästa helg, men då är inte du med:(.. ja jag kommer absolut!!=)

2008-08-11 @ 10:21:32
Postat av: luhluu

haha, men fyy va hemska bilder. Det här ska jag komma ihåg eli!!! haha, fan varför hukar ja på alla bilder? ser ut som en förkrymt gummna! ;D

2008-08-11 @ 15:02:35
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0