I do love shoes

Sitter just nu på Brandos.se och hittade massa fina skor. Jag vill haaaaaa! Synd att min ekonomi inte säger detsamma:(

Hittade i alla fall riktigt snygga skor till skitbra pris med, Inklusive frakt!Miss Sixty: 999:-. De flesta skorna passar både till vardags och fest.
 Donna Girl: 449:-


                  Miss Sixty: 999:-

 Rabbit Head: 449:-                                                               


Blink: 699:-



Donna Girl:449:-


Ge mig ett jobb som är bra betalt så jag kan köpa skoooor=) Mina favoriter är självklart de skorna från Donna Girl<3

Vilka tycker du är snyggast?

Puss♥

Kommentarer
Postat av: linus

gud va härliga skor asså, värkligen min smak, ska nog köppa allihoppa, hehe

2008-09-06 @ 20:29:51
Postat av: mom

Löjligt snygga! ;) Får nog säga att "Rabbit Head" var mer i min smak! En riktigt "killer Attityd" ;)

2009-06-16 @ 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0