Leg fixat!

Nu har jag äntligen varit och fixat mitt leg! Det kommer nästa fredag, woiiiie, fan vad gött det ska bli när man har blivit 18  och får använda det, haha kanske låter lite töntigt men jag tycker det ska bli skoj=)

Hade körlektion tidigt imorse och den gick faktiskt konstigt nog bra, jag är nu klar med all parkering och backning osv, känns bra. Teorin går väll sådär, har kommit till B provet så jag håller på med C nu, hoppas jag klarar det snarast^^.

Idag var jag och Lennart och hälsade på hos maaaaami, det var mycket fart och liv där, lite mer än vad man är van vid. Fototokiga Lennart tog sjääälvklart med sig sin kamera och fotade lite grann och han fick till riktigt fina bilder på både djiren och Lillit. Jag höll Fanny, papegojjan för första gången på väldigt länge nu och trots att man var van vid det innan blev jag lite skraj när Pierre sade att hon gillar örhängen:o.. klart fan jag hade örhängen på mig, här har ni ett klockrent uttryck som säger allt


Foto: Lennart Axelsson

Ikväll blir det kanske lite Volley om vi har tur! sista dagen med fint väder nu så då gäller det att passa på!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

skön bild! den var riktit cool faktiskt, snygga färger å så är det vidvinkel också va? =) ha de så kul ikv btw ^^

2008-08-01 @ 16:39:58
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: kAljo

jÄÄVLIGT NAIJS BILD, fast det beror nog inte på motivet va? ;)

2008-08-01 @ 22:28:00
Postat av: Lennart

Oj oj oj sicken fotograf :P blixt utomhus till porträtt is tha sheiiiit!

2008-08-01 @ 23:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0