Ljuvlig höstdoft i lyxförpackning!

 Idag var jag ute efter en höstig och mjuk doft med lite vaniljtouch i, då hittade jag Dolce Gabbana " The one", Vilken parfym! Valde mellan den poch en Britney Spears parfym men den slog Brittans lätt! Denna parfymen funkar helt klart i höst och vinter, ser verkligen mysiga hemmakvällar framför tvn med myskläder framför mig när man känner doften! Dessutom gillar jag den enkla och lyxiga förpackningen.
 
Fick ett tips idag med; Välj alltid en parfym där det står Eau de parfum istället för Eau de toilette! Den förstnämnda håller mycket längre och är mycket mer konsentrerad än den andra!=)

Snart ska en supernöjd Elin äta en tidig lunch för att sedan sticka till jobbet


Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anna Jalderyd

vart köper du ditt smink o parfym o sånt, för ja har vart nere o kollat på stan efter de du rekomenderar. för vi verkar ha ganska mycket samma smak när de gäller makup iaf =) mn jag har inte hittat något av de. fast de kasnke bara är jag som är blind eller så är de för att min pojkvän hatar att gå i affärer så det blir vä'ldigt snabba rundor:P

2008-08-20 @ 20:35:00
Postat av: noubaelin

Jag köper det mesta på Kicks här nere. Nästan allt jag köper kommer därifrån så du får leta lite nogrannare nästa gång=) Parfymen är också köpt på Kicks:P

2008-08-21 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0