Trött

Varför jag inte har bloggat nu på snart en vecka beror på att skolan har börjat, haa.. mardrömmen har blivit sann, haha nä så farligt är det kanske inte men jag oroar mig som fan över mitt projektarbete:(... i helgen ska jag fundera ut vad jag ska göra för något.

Jag skriver bara när jag har lust, ingenting går ju att tvinga fram, right?... ikväll drar kaljo till ralle:/.... jag blir lämnad själv och alla vet ju hur jag blir när jag blir själv. heeelt depp!....

Skönt att det är helg iaf! ska laga mat nu!


Kommentarer
Postat av: luhluu

oj! haha tänkte jag inte på. Ibland e man smart! tur att du tänker ett steg längre åt mig, hahaa...röstade du på någon av bilderna då? =)

2008-08-22 @ 15:13:36
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Marcus

Depp, alltså en snygg pirat? :)

Haha åk till Ikea och kolla runt, det blir alla glada över, och dela en bulle med mig damnit!

2008-08-27 @ 19:08:23
URL: http://ostronpajen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0