nyårsångest...

Sisådär dagen efter julafton började jag tänka på nyår 2008 och över hur det skulle bli. Jag hade en klar bild i mitt huvud över att jag skulle fira med alla mina goda vänner och att skålen vid  12 slaget skulle bli något alldeles extra eftersom detta året kanske är det sista året vi firar nyår ihop. Nu såhär två dagar innan den stora dagen är det total förvirring:(.. Alla ska fira på olika ställen verkar det som!.. Detta nyåret kommer suga så jävla hårt ifall jag inte får fira med dem jag vill! Jag kan ju inte köra en ride på nyår mellan dessa fester heller.. jävla skit!.. snälla nyårstomten, lös detta åt oss!

Jävla skit!.. men här sitter jag och lyssnar på spansk musik och på philips små steg han tar en bit ifrån mig.. han är söt i alla fall.

Puss

Kommentarer
Postat av: luhluu

ja altså "" vi är snyggast" har inte jag skrivit. typ ida eller nån som råkat kommentera i mitt namn? det suger att alla ska vara på olika ställen! men om ni vill och kan så är ni iaf bjudna till adde allihop =)

2008-12-30 @ 12:41:27
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0