Tjejkväll!

Hemma från jobbet, har jobbat 3 timmar idag och det gick bra som vanligt. =) Snart ska jag göra lite lasagne, som jag får äta själv =(.. Kaljo blev borttvingad att jobba hos sin morfar idag, URSCH! Jag hatar att äta själv! Försökte övertala Andrea att komma men hon kunde inte komma än och jag dör snart av hunger.

Ikväll blir det myskväll! Ida och Andrea kommer och vi ska äta lite gott och bara ha det gött. Ska bli kul, alltid kul att vara med dem=) Ni är för härliga! Kaljo har nog tröttnat på att jag snackar om smink, naglar och hår 24/7 med honom, åååh, nu kan jag prata konstant om det ikväll! Wie!

Dokumenterar kanske kvällen och lägger upp, beroende på om jag får tillbaka kameran:p..

Puss!

Kommentarer
Postat av: kAljo

Ja, så jag får hålla mig hemifrån ikväll för att slippa kacklett! :p

2008-07-12 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0