Färgrika eyeliners

Mitt senaste inköp inom makeup är en foundation från Biotherm "MATTE PUR", testade den nere på kicks och den verkar riktigt bra, ska lägga en hel bas med den sedan=) Den kostade 285:- och jag får se om den var prisvärd, kommer med en lite kortare recension senare!


Kicks här i Ulricehamn har nyligen fått in ett nytt märke som är väldigt likt Noubas produkter fast de är billigare än Nouba, bra va?! Jag har länge letat efter en snygg röd eyeliner man kan ha till kanske en sotig makeup eller varför inte bara ha den som den är och bara en dag köra på en röd eyeiner?.  Jag bara kände mig tvungen att testa detta nya märke och jag är helnöjd, i alla fall med deras eyeliners. Kicks har inte lagt upp så mycket produkter av märket än men det kommer kan jag tro=)


Jag köpte en röd med glitter i och en bronze färgad, riktigt fina färger! De kostade 125.- vadera, ja, det är mycket billigare än Nouba! Testade dem just och såhär ser de ut:
             

Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

skitsnygga! =D vad heter märket?

2008-06-17 @ 15:18:26
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det ser ut som en sådan du har där, en av de två. fast min är jättegrön. och det står nåt annat på den :)

2008-07-20 @ 18:22:52
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0