I solen i Lördags

Tjena!

Igår var jag och kaljo ute hos hans morfar för att sola och bara ta det lugnt. Det blev en hel del solande men när Niko visade sitt nya åk blev man ganska imponerad. Dan (deras morfar) hade tydligen köpt en Dirtbike :o. Billig var den inte heller men ack så snygg. Nästan så jag vill ha en sådan, synd att jag inte vet hur man växlar bara;) hahah!

image120

Det var inte bara Niko som körde runt som en galning, det var även Kaljo som gjorde^^ Han såg ut som ett litet barn på julafton hehe. Jag däremot, körde den inte, men jag körde Dans maffiga fyrhjuling, astuff sak! En sådan skulle jag med vilja ha att åka runt på, fasr jag skulle nog vilja ha en som man får köra med här i stan, svincoolt ju;)

Idag har jag inte jättemycket planer direkt, men jag vill garanterat ut och jobba på brännan lite^^ Så sköööönt med sol nu så det är inte sant!

Puss♥   

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så bidra gärna med ett klick (det är allt som krävs!): www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

2008-06-01 @ 11:08:40
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Frida Carolin

snygg bild!

2008-06-01 @ 11:15:41
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0