Låt folk döma dig!

Hej, Emil visade en lite sådär korkad sida på internet, där du låter dig dömas av andra människor, de får gissa ålder, vart du kommer ifrån osv. Det var lite småkul. haha en del trodde till exempel att jag var en latinotjej! haha. Testa att ladda upp en bild och se hur just du blir dömd^^  www.facestat.com.


(Gårdagens outfit)

Festen igår var görmysig! vi var inte många men det var lite mer familjefirande, vilket inte sker så ofta. Hoppas det blir någon mer gång snart. Tycker att man borde lägga ner mer tid på familjen egentligen, men det är ju svårt för alla måste ju fortfarande leva sina liv och göra de saker de vill. Det kommer upp lite bilder från festen om någon dag för Petra tog korten igår för min kamera hdae inga batterier:(.. Men som sagt bilder kommer sedan.

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

jättefint elin.men du är ännu sötare när du ler,det borde du göra oftare på bild =)

2008-06-22 @ 10:46:04
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Noubaelin

Tack så mycket Louise, haha har väll lite komplex för leenden på kort men får försöka bättra mig:P

2008-06-22 @ 15:52:34
Postat av: luhluu

Men det har jag med..bara för att jag fick höra av en kille att jag hade stort leende som en häst! haha, go kommentar =S fast det börjar gå över nuu.Det är bara att intala sig själv huuuuur söt man är när man ler..hahaa^^

2008-06-25 @ 19:09:52
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0