Onsdag

Veckorna går så jäklans fort så man vet aldrig vad det är för dag:O.. jag sitter just nu och väntar på att få åka till jobbet:p.. Vägen till j obbet är asgo, för då är det nedför hela vägen... då kan ni tänka er hemvägen.. fyfan den är hemsk!.. Elin gillar inte uppförsbackar!. Jag tycker att det går bra på jobbet och jag har kommit in i mina sysslor och kassan. Mina arbetstider är från 10.30-17.30. Ni kanske tycker att de är goa, men inte jag!.. man missar ju hela solen på dagen. Iofs så är det ingen sol för tillfället så nu gör det inte så mycket.

Var på ett träningspass igår med emil. Vi var i skidbacken och gick upp med stavar.. shiet, det var jobbigt.. Men nästa gång ska jag gå mer än jag gjorde igår. Vi kom hem vid 21.00 igår och då var det bara att börja göra maten som jag skulle ha till jobbet idag, var längesedan jag gjorde köttfärssås, men aah den blev inte så pjåkig=). När jag vaknade imorse kom kaljo hem igen.. han skulle ut och jobba hos sin morfar men kom tillbaka. Hans moped var stulen!.. någon idiot har tagit hans moped=(.. Men jag tror att jag led mer än honom för han verkade inte bli så ledsen över det... Om ni ser en "Piaggio Zip 2t -03   UFK 588" så hör av er!!!.. Naeh dags att dra mig nu!..

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

vilken av dom? den i satin? =)

2008-06-26 @ 15:00:02
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0