Jobbtajm!

Hej!
Efter en svinhård dag i skolan(NOT) är det nu snart dags för mig att gå till jobbet. Vart jag jobbar är inget an ska skryta med så det får ni nog inte reda på=) Föresten så kanske jag har fixat så min rumsis kAljo också får jobba där. Det vore skitkul, någon att prata med, som inte är intresserad av skåningar på P3. Snart är det påsk, alla ska ut och festa medans jag ska hem till mamma och äta mysmat. desto fler gånger man avstår från alkohol desto bättre egentligen, eller hur;)?

Btw så måste jag dela med mig detta, bandet Three Days Grace, ett svinbra band som alla borde lyssna på, Det är den musik som dunkar i min skalle på jobbet=)

Hejsvejs!
Elin
image2


Kommentarer
Postat av: Vector

Va söt du är =)

2008-03-19 @ 15:01:47
URL: http://vector.blogg.se
Postat av: Anonym

Redan...? :)
Three Days Grace äger... ;)

2008-03-20 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0