Dagens slut = lite bättre

En PMS Elin utan förhoppningar på förbättring skrev ett inlägg innan idag. ja, nu har ni sett den andra sidan av mig, en tjurig tjej som tycker att allt suger ibland och inget kan rädda den stunden. Däremot har jag haft en lite bättre kväll nu. Jag tog tag i kragen och ringde Marie och frågade om vi skulle ses, och det gjorde vi:P Vi drog först ner på ICA och handlade lite fettisgodis och en äcklig dricka utan kolsyra:O.. Förmodligen någon som hade varit och småslurpat lite i den:O Efter det drog vi hem till Kalle och Marie (brorsan och ah Marie) och kollade på World trade center. Visst, den var bra, men tyvärr så missade vi en hel del av den, men prata är ju roligare än att se film=)

image76

Nu sitter jag här och känner mig helt slut, varför vet  jag inte, kanske för att jag har bråkat lite för mycket idag?

i morgon ska och de flesta av syskonen ut till mamma och resten däruppe i skogen i Blidsberg. Haha, förstår mig inte  på dem som kan bo i skogen:O buuuuuuuh, älgar, konstiga ljud i skogen och massa massa knott:S Vi ska dit för att fira Pierre och Lillit. Lillit fyller fyra på måndag=) Du har blivit så stor^^ Älskar dig lillebrorsan!

Fööörsööööker att hålla mig vaken nu men ögonen sviker mig, de vill stänga för kvällen. Jag kommer nog inte att klara vara vaken tills Kaljo kommer hem iaf. Jag skippar nog detta nu!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0