Dags att skapa film!

Jag har nu under ungefär en veckas tid planerat min examensfilm som ska vara klar nästa torsdag. Jag har lite panik över att den inte kommer hinna klart. Det tar mycet längre tid än vad man tror.

Jag ska göra en instruktionsfilm om smink, hur både tjejer och killar lätt kan lägga en enkel dagsmakeup. Min målgrupp är ungdommar som kanske inte sminkar sig. Varför jag valde att ha med en kille som blir sminkad var just för att ni killar också kan ha makeup på er, men bara basen! Det finns mycket delade åsikter om det här med killar och smink. Jag tycker att det är helt okey sålänge man bara har foundation, fixade  ögonbryn och kanske lite mörkbrun rouge.
 Vad tycker ni?


imorgon är det den stora filmdagen och allt måste klaffa, hoppas jag har turen med mig och att allt ska gå som det ska!

Dags att laga mat nu! skriver kanske lite mer om filmen sedan=) för nu blir det pannkakor^^

Puss♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

lycka till =)

2008-05-19 @ 13:59:29
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: luhluu

jaa den e verkligen snygg, helläcker färg. så jävla synd att den tagit slut bara.. =(

2008-05-19 @ 15:26:20
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0