Filmfanskapet är borta!!!

Imorse när jag skulle sätta mig ner för att göra den sista redigeringen på filmen upptäckte jag att orginalfilmen var borta! Svinarg som jag var och ledsen gick jag till Katona och frågade om han kunde hitta den men efter en stund kom vi fram till att den inte längre finns. Det känns förjävligt att ha jobbat med en film så mycket som jag har gjort  + att jag har skrivit nästan 8 sidor rapport och så är filmjäveln borta!

Har varit sur hela dagen och min dag blir inte bättre utav att behöva gå till jobbet, helvete!

Eftersom filmen är en såpass stor del av kursen kommer jag får ett IG tills vidare, skälvklart kan jag tenta upp filmen i trean men hur jävla sugen är man på det nu?!.... Jävla skit!

Dessutom har vi redan skit mycket i skolan och det blir ju ännu goare blandning med att jag ska flytta på fredag och hur mycker hat vi packat? ehm, några jävla lådor!   Jag tänker inte ursäkta mig för att jag svär ,för idag är jag fan sur!

nu ska jag käka äcklig mat och sedan gå till jobbet!

Fuck off!

Elin

Kommentarer
Postat av: luhluu

jaa hoppas jag med. de sög ju hårt att din försvann, tyckte faktiskt den blev bra...

2008-05-28 @ 17:00:59
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0