Hemma igen!

image65Nu har jag kommit hem från den stora stygga staden Stockholm. Stör mig fruktansvärt mycket på deras dialekt att man nästan började prata den själv tillslut, pinsamt men vad ska man göra? Jag är helnöjd med resan faktiskt, visst, det var lite smågnabb osv  men sålänge jag inte är inblandad är det ju inte mina problem=) Hade tyvärr inte med mig kameran till sthlm men Ida och Lollo mfl hade ju tänkt på det.image66
image67  
Jag, i  studion där  finalen i   
Talang 2008 spelas in.
   
      image68
       Vi utanför kungahuset!=)

Idag köpte jag äntligen ett löspuder. Har inte haft pengar innan men nu blev det av. Jag köpte ett det från märket MAC. Har aldrig testat det märket, men någon gång måste ju bli den första! Var inne på NK och ja, behöver jag säga mer än att det är ett himmelrike? tyvärr hann vi inte gå i några affärer, jag stannade till i en stor sminkaffär och där blev ju jag kvar en stund hehe^^ Pudret kostade 230:- och jag återkommer med en kort recension av den!
image70

KRAM!

Kommentarer
Postat av: luhluu

wiieee va heet man e =P haha vill du få dej ett gott skratt? gå in och kolla på http://www.blondinbella.se/1187940292_jag_och_ebba.aspx
faan va blåst, hahaa. ful e hon oxå..

2008-05-14 @ 15:20:25
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0