Freezing to death

Det sämsta med vintern är att det alltid är så jääävla kallt!:O... jag är verkligen inte byggd för denna kyla för så fort jag kommer utanför dörren och det till och med är  typ  10 grader fryser jag!.. Det hade varit så underbart att bo utomlands och slippa ett halvår där man nästan mår dåligt för att det kallt.

(Foto: Lennart Axelsson)
Tänk... när det var sommar och man behövde knappt ha på sig kläder när man gick ut för det var så underbart fint väder? Haha, på denna bild har jag till och med på mig en tjocktröja, mitt i sommaren med, haha det säger en del om mig och att jag ständigt är en liten isbit. Nu ska inte jag sitta och deppa över att det är vinter och förstöra allas julkänsla som är på väg fram=).. Jag gillar faktiskt med julen och jag älskar att pynta! skitmysigt!


 


 

Och i helgen blir det pepparkaksstök, julmust och Ullared med Marie! Då ska jag köpa en julgran=)


Kommentarer
Postat av: luhluu

ska du också baka pepparkakor i helgen? =) vem ska du baka med då?

2008-11-28 @ 15:24:09
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0