Jackor jag gillar stenhårt!

Precis när jag skriver att jag har tappat lusten och allt dedär blablabla så hittar jag några skitsnygga jackor jag inte skulle tacka nej till. Här har vi en riktig goding som JAG vill ha! Visst, den är en aning udda, men läcker som "##¤. Den kommer från Asos


 Här har vi en till jacka därifrån. Den skulle jag ha till fest!.. antagligen inte vardags men riktigt snygg. Varm?... tror inte det men just nu befinner jag mig i en period då de ska se snyggt ut;)







Till sist har vi denna jackan!... finns inte mycket mer att säga om den att den ser supermysig ut och att jag verkligen vill ha den till ett par mörka jeans och kanske ett par bruna stövlar med benvärmare!.. kan inte bli mer höstigt!






Vilken är snyggast?

Dags att sova lite snart tror jag!.. nattinatti!

Kommentarer
Postat av: petra

Den i mitten är snyggast :)

2008-11-08 @ 12:35:41
Postat av: Elin

Ja men den skulle du passa fint i :D.. min favorit är nog den vita:D

2008-11-08 @ 18:01:36
URL: http://nobaelin.blogg.se/
Postat av: petra

den vita är också fin, du får shoppa loss när du fått körkortet :) en liten belöning till dig själv :)

2008-11-08 @ 22:25:14
Postat av: Elin

Får göra detta. men då lär mina pengar gå till bilen mm:P.. men då är jag nöjd ändå!

2008-11-09 @ 10:47:01
URL: http://nobaelin.blogg.se/
Postat av: luhluu

den i mitten, skitsöt =)

2008-11-12 @ 17:47:32
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej den vita! =)

2008-12-02 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0